LEVANTE TROFEO, V8 3.8, 580 KM, MY 23

  • przebieg:
    NOWY
  • zużycie paliwa:
    13,2 – 13,7 l/100km
  • średnia emisja CO2:
    308 - 319 g/km
  • rodzaj paliwa:
    benzyna bezołowiowa
  • skrzynia biegów:
    8-mio biegowa automatyczna
  • silnik:
    V8 3,8l bi-turbo, 580 KM, max moment obr. 730 Nm
  • osiągi:
    0-100: 4,1s., prędkość max. 300 km/h
  • kolor nadwozia:
    NERO RIBELLE – lakier czarny Mica (415)
  • cena:
    cena katalogowa 217.259 EUR
  • kolor wnętrza:
    skóra czarna z przeszyciami czerwoną nicią
  • najważniejsze opcje dodatkowe:
    Lakier metalizowany, koła 21 dwurozmiarowe - ANTEO Black, zaciski hamulcowe żółte, kierownica sportowa podgrzewana, manetki z karbonu, tylne szyby boczne laminowane i lekko przyciemnione, dach panoramiczny, easy entry system, roleta przeciwsłoneczna tylnych szyb bocznych regulowana elektrycznie, szyny mocujące towar w bagażniku, ciemne wykończenie lamp głównych/tylnych, czarne końcówki wydechu, klamki w kolorze karoserii, specjalna (karbon) nakładka na silnik Trofeo, specjalna pokrywa maski silnika Trofeo, wzmocniony system hamulców, światła główne FullMATRIX LED, fotele sportowe 12 – ustawień z pamięcią fotela kierowcy, fotele przednie i tylne podgrzewane, fotele przednie wentylowane, skóra naturalna Pieno Fiore, podsufitka z alkantary, el regulowana kolumna kierownicy, czujniki parkowania przód/tył z wizualizacją graficzną, HarmanKardon Premium Sound System (14 głośników), sportowe metalowe pedały, listwy progowe podświetlane, szyba przednia laminowana, podgrzewane dysze spryskiwaczy przednich, alarm, bezkluczykowy dostęp do wszystkich drzwi i bagażnika, system delikatnego domykania drzwi, otwieranie/zamykanie bagażnika ruchem nogi, el. regulowana wysokość pedałów, 8,4” monitor główny MTC +, radiao DAB, navigacja, CarPlay. Driver Assistance Pack: tempomat adaptacyjny, utrzymanie pasa ruchu, sygnalizacja martwego pola, wzmocniona siła hamowania, kamera 360st, sygnalizacja przeszkody przed autem, kontrola znaków drogowych, rozpoznawanie pieszych, aktywne wspomaganie kierowcy,